اسید سولفوریک
نوشته شده توسط : admin

اسید سولفوریک چیست؟

اسید سولفوریک در زمره مواد خطرناک قرار دارد و این ماده شیمیایی، خورنده و واکنش دهنده است در فهرست موادی که از نظر سلامت جسمانی دارای خطرات خاص میباشد.

در این کار کنسانتره روی تا دمای بالای حرارت داده می شود و سولفور روی به اکسید روی اکتیو تبدیل می‌شود و بلافاصله بعد از آن می‌توان اسید سولفوریک تولید کرد که یک محصول اقتصادی است.

کاربرد اسید سولفوریک :

گروه بازرگانی زینک تیم

تولید کودهای شیمیایی، تصفیه مواد نفتی، صنایع شیمیایی (ضد یخ، حشره کشها، داروئی، احیای آلومینیوم) صنعت آهن و فولاد، پاک کننده‌های مصنوعی، اسیدی کردن چاه‌های نفت، جداسازی مس با عیار کم، استخراج اورانیوم و چسب مصنوعی) مواد رنگی (نایلون رنگی، جوهر تحریر و تهیه ‏‏‏TiO2 از ایلمنیت) ابریشم مصنوعی و فیلم (پارچه‌های ابریشمی، نخ اطراف تایر و فیلم‌های عکاسی) صنایع کاغذ سازی (دستمال کاغذی، روزنامه، جعبه‌های مقوایی، کاغذ تحریر و سایر مقواها) مواد منفجره و … به مصرف می رسد. همچنین در فرآیند آنودایزینگ آلومینیوم از غلظت های متفاوت اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت استفاده می شود.

فروش اسید سولفوریک

گروه بازرگانی زینک تیم فعال در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اسید سولفوریک با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت اسید سولفوریک و خرید اسید سولفوریک می توانید جدول زیر را ملاحظه فرمایید.

خرید اسید سولفوریک نیاز به مجوز دارد و در غیر اینصورت بفروش نمی رسد.

اسید سولفوریک با فرمول H₂SO₄ اسید معدنی بسیار قوی است که با هر درصدی در آب حل می شود. این ماده شیمیایی صنعتی با استفاده از فرایند مجاورت تولید می شود.

اسید سولفوریک قسمت عمده باران اسیدی می باشد که از ترکیب آلاینده های جوی حاصل از کارخانه ها با آب باران بوجود می آید.

خصوصیات اسید سولفوریک

خرید اسید سولفوریک

شما می توانید اسید سولفوریک را هم اکنون با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و معتبرترین برند از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۷۴۰۸۸۳۷ و یا ثبت سفارش در سایت زینک تیم خریداری نمایید.

خصوصیات محصول

فرمول شیمیایی H₂SO₄
چگالی 1.84 g/cm3 (20 °C)
نقطه ذوب - 20 °C
پی اچ 0.3 (49 g/l, H₂O, 25 °C)
گرید ISO
شرایط نگهداری Storage temperature: no restrictions.
علائم هشداردهنده خصوصیت خورندگی اسید سولفوریک

 

گروه بازرگانی زینک تیم آماده خرید و فروش اسید سولفوریک در سراسر کشور می‌ باشد. جهت سفارش خرید و فروش اسید سولفوریک با عیارهای موردنظر اینجا کلیک کنید.




:: برچسب‌ها: فروش اسید سولفوریک, خرید اسید سولفوریک, قیمت اسید سولفوریک ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: